۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۳۶

فرماندار شاهرود تاکید کرد؛

ضرورت تبلیغات محیطی و فضاسازی ویژه محرم در شاهرود

ضرورت  تبلیغات محیطی و فضاسازی ویژه محرم در شاهرود

شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه شرایط امسال محرم ایجاب می‌کند که تبلیغات محیطی در سطح شهر مناسب‌تر از سال‌های قبل باشد، گفت: باید به شعائر دینی بیش از سال‌های قبل پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری شامگاه شنبه در نشست توجیهی اجرای دستورالعمل و شیوه‌نامه‌های آئین عزاداری محرم و صفر که با حضور شهرداران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شاهرود در فرمانداری برگزار شد ضمن اشاره به تفاوت‌های محرم ۹۹ با سایر عزاداری‌های سال‌های قبل، بیان کرد: شاهرود از لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط مطلوبی قرار ندارد و این امر برای نیروهای بخش درمان نگران کننده است لذا باید در زمینه محرم نیز مراعات کرد.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به اقتصاد کشور آسیب‌های زیادی زده شده که دشمنان از این فرصت برای تخریب نظام استفاده کرده و سعی در ایجاد نارضایتی بین مردم می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

رعایت فاصله طولی الزامی است

فرماندار شاهرود با بیان اینکه استفاده از ماسک، رعایت فاصله هر نفر به اندازه دو متر از هر طرف، برگزاری مراسم در بازه زمانی یک ساعته و پذیرایی نشدن عزاداران از تصمیم‌های گرفته شده در کارگروه شهرستان است، گفت: محرم و صفر امسال می‌بایست تبلیغات محیطی و فضاسازی متفاوت‌تری نسبت به سال گذشته انجام شود و همه شهرداران، اصناف، دستگاه‌های اجرایی و شهروندان در این امر مشارکت جدی تری داشته باشند.

فخری خواستار همراهی بیشتر همه اقشار با پروتکل‌های بهداشتی شد و افزود: هدف از ایجاد این دستورالعمل‌ها حفظ سلامتی شهروندان است و با توجه به وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا می‌بایست همگی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از پیشرفت این بیماری جلوگیری کرده و شرایط را به وضع عادی بازگردانیم.

وی در خاتمه ضدعفونی کردن مکان‌های عزاداری همه روزه قبل از مراسم را توسط شهرداری‌ها در شهر و دهیاری‌ها در روستا ضروری خواند.

کد خبر 4999389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha